1.08.2012

Love Trilogy



Fe. Nie podobam się sobie na tym zdjęciu, które zostało zrobione przez moją sześcioletnią siostrę, chwilę przed jego cyknięciem wyszłam z łóżka.
Pokazuję moją jedną z ulubionych kurtek (płaszczy?). Jestem fanką warst, więc do połowy grudnia chodziłam w bluzach i swetrach. Pewnego dnia troskliwa mamusia kazała upatrzec sobie coś cieplejszego. Moje miasto jest bardzo ubogie jeśli chodzi o coś fajnego do ubrania. Ale to co mam na sobie pochodzi z bardzo tajemniczego sklepu. Zgadnijcie :)


Do not like me to myself in this photo that was taken by my six-sister, just before I left it doing out of bed.
Showing one of my favorite jackets (coats?). I'm a fan of layers of, so I went to mid-December in hoodies and sweaters. One day, caring mom told to find somethingwarmer. My city is very poor when it comes to something cool to wear. But what I'm wearing is from a very mysterious store. Guess :)

5 komentarzy:

  1. Możesz napisac coś o swoim aparacie i pomysłach, które mogą pomóc w utrzymaniu estetyki lub czymś w tym rodzaju?

    OdpowiedzUsuń
  2. oczywiście, że mogę , ale nie zrobię tego w poście. Nie będę zaśmiecac bloga postami o aparacie. Kiedyś wspominałam o tym chyba. Postaram się zaraz to napisac i umieszczę to po prawej stronie bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mam pomysłu skąd może być, ale wygląda na prawdę ładnie, choć niedużo widać. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mam pojęcia skąd może być ta kurtka ;d

    zapraszam do siebie:
    pajla.blogspot.com
    będzie mi miło jak zaobserwujesz :)

    OdpowiedzUsuń