12.23.2011

So much more










Zaszalejmy i publikujmy dwa posty w miesiącu. Pamiętam jak rok temu w miesiącu publikowałam 9 postów , niestety nigdy nie udało mi się stworzyc typowo szafiarskiego bloga . Z uwagi iż mam co pokazywac , bo nie zauważyłam nawet jak moja szafa się rozrosła . Więc postanowienie na nowy rok (może nawet na po świętach) rozpocząc w końcu pisanie bloga w takim celu w jakim został stworzony!
Spojrzałam na datę i przypomniało mi się , że wypada napisac Merry Christmas :D


Rock out and pismy two posts a month. I remember years ago, a month has published 9 posts, but unfortunately never managed to create the fashion typical blog.Given that I have every show, because I did not even noticed how my wardrobe has grown. So the decision for the new year (maybe even after Christmas) finally begin awriting blog for this purpose in which it was created!
I looked at the date and reminded me that falls to write Merry Christmas :D




7 komentarzy: