7.06.2011

Say You Don't Want It


















Przepraszam was bardzo za moje pośladki na niektórych zdjęciach, ale to w całości wina fotografa :D
Słońce zaświeciło, mimo co półgodzinnego deszczu powstało bardzo dużo fajnych zdjęc. Namiastkę fotografii przedstawiam na blogu. Założyłam ostatnio konto na deviantart.com.
Rozbawiły mnie komplementy skierowane w stronę moich brwi, które są dogłębnie nierówne :D
Ah, ludzie. Gdzie wy macie oczy ? Na razie staram się je wyrównac, ale jakoś nie daję rady.
Zobaczymy co z tego wyjdzie. Na dzisiaj to wszystko, chciałam jeszcze wspomniec, że zdjcia z moją mamą cały czas są niezrealizowane, ah kocham moją mamę i jej zorganizowanie :D


I'm sorry you very much for my buttocks in some pictures, but it is entirely fault the photographer: D
The sun shone, despite every half hour the rain was a lot of cool pic. Substitute forpresenting photos on the blog. I set up an account on deviantart.com recently.
Amusing me compliments directed towards my eyebrows, which are profoundlyunequal: D
Ah, people. Where you have eyes? For now, I try to align them, but somehow I do not give advice.
We'll see what comes up. For today is all I wanted to mention that the pictures of my mom all the time are unrealized, ah I love my mom and her organization: D



8 komentarzy:

  1. Hi! I like this post so much, you look really great!And this pics are so funny!
    If you want come and visit my blog, and if you like, follow me!

    http://cosamimetto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjęcia :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ja moje buty znalazłam tu http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=7903880 ;-**

    OdpowiedzUsuń
  4. Love these photos, you look so cute!

    Your skirt is almost as adorable as you. :)


    xoxo,
    Addie
    The Cat Hag

    OdpowiedzUsuń