6.27.2011

New Converse


Pierwsze dni wakacji miło przemijają. Dzisiaj przyszły do mnie pocztą nowe Conversy. Bardzo mnie ucieczyły. Niedługo opublikuję stylizację, mam nadzieję, że ciepło przyjmiecie mojego początkującego bloga. Mam na imię Julia i mam 14 lat. Pochodzę z Mławy, uczęszczam do Gimnazjum Katolickiego. Wbrew pozorom szkoła jak każda inna. Najważniejszy jest jednak fakt, że nie nosimy mundurków. Zostawiam was z pierwszym postem i niedługo powinnam opublikowac coś nowego. 

The first days of vacation nice pass. Today I came to post new Conversy. I am veryucieczyły. Soon publish styling, I hope that the heat will accept my beginner's blog. My name is Julia and I'm 14 years old. I come from Mlawa, I go to Catholic High School.Contrary to appearances, like any other school. But most important is the fact that we do not wear uniforms. I leave you with the first post, and soon will publish something new.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz